დაბრუნების პოლიტიკა
მთავარი
დაბრუნების პოლიტიკა
ნივთის დაბრუნება ან გადაცვლა შპს "მალიბო ჯგუფი"
Malibo.ge ყოველთვის ზრუნავს მომხმარებელზე და ხარისხზე.
თუ შეძენილი პროდუქტი არ შეესაბამება თქვენს მოლოდინს ან აღმოჩნდება დაზიანებული, შეგიძლიათ დააბრუნოთ/ჩაანაცვლოთ შემდეგი პირობების გათვალისწინებით:
- დაბრუნების ვადა
- პროდუქტის მიღებიდან 14 (თოთხმეტი) კალენდარული დღის განმავლობაში შესაძლებელია დაბრუნება ან ჩანაცვლება.
- დასაბრუნებელი პროდუქტის მდგომარეობა
- პროდუქტი უნდა იყოს უვნებელი, გაუხსნელი და დაუზიანებელი შეფუთვით.
- არ მიიღება: გახსნილი, გამოყენებული ან დაზიანებული პროდუქტი, გარდა იმ შემთხვევისა, როცა დაზიანება მოხდა მიწოდებისას.
მიწოდებული პროდუქტი არ ექვემდებარება დაბრუნებას/შეცვლას თუ:
- გასულია პროდუქტის დაბრუნების/შეცვლის დადგენილი 14 (თოთხმეტი) კალენდარულ დღიანი ვადა;
- პროდუქტის მიღების შემდგომ მომხმარებელმა გამოიყენა, დააზიანა, გაანადგურა ან სხვა ფორმით დაუკარგა პროდუქტს ჩვეულებრივი დანიშნულებისამებრ გამოყენების შესაძლებლობა.
- დაბრუნების პროცედურა
- ნივთის დასაბრუნებლად, გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ:
📞 +995 593 38 48 59
- პროდუქტის დაბრუნებისას/შეცვლისას აუცილებელია შესყიდვის დამადასტურებელი დოკუმენტი (ქვითარი/ინვოისი), ასევე, Malibo.ge-მ მომხმარებელს შესაძლებელია მოთხოვოს შემდეგი ინფორმაციის მითითება:
- შეკვეთის განთავსების თარიღი;
- შეკვეთის მიღების თარიღი;
- მომხმარებლის სახელი/გვარი, მისამართი;
- უკან დაბრუნების/შეცვლის შესახებ შეტყობინების გაგზავნის თარიღი.
- თანხის დაბრუნება
- თანხა დაგიბრუნდებათ იმავე გზით, რომლითაც განხორციელდა გადახდა, 5-7 სამუშაო დღის განმავლობაში შემდეგი წესით:
- მომხმარებელი აბარებს დასაბრუნებელ პროდუქტს Malibo.ge-ს მიერ განსაზღვრულ მესამე პირს ან აგზავნის პროდუქტს ფოსტის ან სხვე ნებისმიერი საშუალებით დაუყონებლივ, მაგრამ არაუგვიანეს დაბრუნების შესახებ შეტყობინების Malibo.ge-სთვის გაგზავნიდან 7 (შვიდი) კალენდარული დღის ვადაში.
- ge-ს უფლება აქვს უარი თქვას თანხის დაბრუნებაზე მანამ, სანამ პროდუქტს არ დაიბრუნებს ან მომხმარებლისგან არ მიიღებს პროდუქტის გაგზავნის დამადასტურებელ დოკუმენტს, იმის მიხედვით, რომელიც უფრო ადრე განხორციელდება.
- ge-ს მიერ მომხმარებლისთვის თანხის დაბრუნება ხდება იმავე საბანკო ანგარიშზე თანხის გადარიცხვის გზით, რომლითაც მომხმარებელმა განახორციელა ტრანზაქცია, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც მომხმარებელი თანხმობას აცხადებს სხვა ფორმით ანაზღაურების მიღებაზე.
- იმ შემთხევაში, თუ მომხმარებლის მიერ მიღებული პროდუქტი ექვემდებარება შეცვლას, Malibo.ge-ს მიერ მომხმარებლისათვის პროდუქტის შეცვლა ხდება ხელმისაწვდომობის მიხედვით, შემდეგი წესით:
- მომხმარებელი აბარებს შესაცვლელ პროდუქტს Malibo.ge-ს მიერ განსაზღვრულ მესამე პირს ან აგზავნის პროდუქტს ფოსტის ან სხვე ნებისმიერი საშუალებით დაუყონებლივ, მაგრამ არაუგვიანეს დაბრუნების შესახებ შეტყობინების Malibo.ge-სთვის გაგზავნიდან 7 (შვიდი) კალენდარული დღის ვადაში;
- ge უგზავნის ან სხვა ნებისმიერი ფორმით გადაცემს მომხმარებელს შეცვლილ პროდუქტს მომხმარებლის მიერ შესაცვლელი პროდუქტის დაბრუნებიდან 7 (შვიდი) კალენდარული დღის ვადაში.
- იმ შემთხვევაში, თუ პროდუქტის ფასი შემცირდა ისეთი სარგებლობის შედეგად, რომელიც დაკავშირებული არ არის პროდუქტის ბუნების, მახასიათებლებისა და ფუნქციონირების დადგენასთან, პროდუქტის ფასის შემცირების შედეგად წარმოშობილი სხვაობის დაფარვის ვალდებულება მომხმარებელს დაეკისრება.
- მომხმარებლის მიერ ხელშეკრულებაზე უარის თქმა ავტომატურად იწვევს დაკავშირებული ხელშეკრულებიდან მის გასვლას და პირვანდელი მდგომარეობის აღდგენას.
- მიწოდების ხარჯები
- მომხმარებლის მიერ დასაბრუნებელი/შესაცვლელი პროდუქტის Malibo.ge-მდე ტრანსპორტირების ხარჯს იღებს მომხმარებელი, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც პროდუქტი დაბრუნდება კომპანიის შეცდომის გამო (დაზიანებული/არასწორი პროდუქტი).
- იმ შემთხევაში, თუკი მომხმარებლის მოთხოვნის შესაბამისად შეცვლილი პროდუქციის მიწოდების ხარჯი აღემატება შესაცვლელი პროდუქციის მიწოდებისათვის გაწეულ ხარჯს, ასეთ შემთხევაში მომხმარებელი ვალდებულია აანაზღაუროს შესაბამისი ფასთასხვაობა.