წესები და პირობები

მთავარი
წესები და პირობები

წესები და პირობები

ზოგადი დებულებები

 

გთხოვთ, ვებ-გვერდის გამოყენებამდე ყურადღებით გაეცნოთ წინამდებარე წესებსა და პირობებს(შემდგომში - „ხელშეკრულება“/ „წესები და პირობები“).

ვებ-გვერდი ეკუთვნის და იმართება შპს „მალიბო ჯგუფის“ (ს/ნ 415603788, შემდგომში - „კომპანია“ / „malibo.ge“) მიერ, რომელიც წარმოადგენს როგორც საცალო ისე საბითუმო რეალიზაციის სექტორს.

ელექტრონული მაღაზიის ვებ-გვერდის malibo.ge -ის საშუალებით მომხმარებლებს შეუძლიათშეიძინონ ვებ-გვერდზე განთავსებული პროდუქცია.

ვებ-გვერდზე რეგისტრაციით და შეკვეთის განხორციელებით თქვენ ეთანხმებით წინამდებარეწესებსა და პირობებს. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თუ თქვენ არ დაეთანხმებით ქვემოთმითითებულ წესებსა და პირობებს, თქვენ ვერ შეძლებთ პროდუქციის შესყიდვას. თქვენ ვალდებულიხართ დაიცვათ წინამდებარე წესები და პირობები.

წინამდებარე წესები და პირობები შედგენილია საქართველოს კანონმდებლობის დაცვით დაწარმოადგენს წინასწარ ჩამოყალიბებულ, მრავალჯერადი გამოყენებისთვის გამიზნულ, პირობებს, რომელთაც malibo.ge უდგენს მომხმარებელს და რომელთა მეშვეობითაც რეგულირდებაურთიერთობა მომხმარებელსა და malibo.ge-ს შორის.

კომპანია უფლებამოსილია, ნებისმიერ დროს შეიტანოს ცვლილებები ან/და დამატებებიწინამდებარე წესებსა და პირობებში, ამავე ვებ-გვერდზე გამოქვეყნების გზით. იმ შემთხვევაში, თუწესებსა და პირობებში ხდება ისეთი ცვლილების შეტანა, რაც „მომხმარებლის უფლებების დაცვის“ შესახებ საქართველოს კანონის თანახმად საჭიროებს მომხმარებლის თანხმობას, აღნიშნულიცვლილების ძალაში შესვლამდე 5 (ხუთი) სამუშაო დღით ადრე ეცნობება მომხმარებელსვებ-გვერდზე გამოქვეყნების ან/და ელ.ფოსტის მეშვეობით. იმ შემთხვევაში, თუ მომხმარებელიცვლილებების ძალაში შესვლის თარიღის შემდგომ განახორციელებს შეკვეთას ვებ-გვერდისმეშვეობით, ჩაითვლება რომ იგი ეთანხმება განხორციელებულ ცვლილებებს. იმ შემთხვევაში, თუთქვენ განახლებულ წესებსა და პირობებს არ დაეთანხმებით, საშუალება გეძლევათ შეწყვიტოთვებ-გვერდით სარგებლობა.

 

ტერმინთა განმარტება:

ა) კომპანია - შპს „მალიბო ჯგუფი“ (ს/ნ 415603788), მოხსენიებული, ასევე, როგორც malibo.ge / კომპანია;

ბ) მომხმარებელი - პირადი საჭიროებისათვის საქონლის შემკვეთი, შემძენი, ან ასეთი განზრახვისმქონე ფიზიკური პირი ან/და იურიდიული პირი;

გ) საქონელი/პროდუქცია - ნებისმიერი მოძრავი ნივთი, აგრეთვე მასში განთავსებული ან/დაციფრული ფორმით გავრცელებული ქონებრივი სიკეთე;

დ) კონტრაქტორი/კურიერი - მესამე პირი, რომლის მეშვეობითაც ხორციელდებამომხმარებლისთვის შეკვეთილი პროდუქციის მიწოდება;

ე) ნაკლიანი პროდუქცია - პროდუქცია, რომელიც არ შეესაბამება კომპანიის მიერმომხმარებლისთვის მიწოდებულ აღწერას ან არ არის ვარგისი იმ მიზნით სარგებლობისთვის, რომლისთვისაც, ჩვეულებრივ, გამოიყენება. ვებ-გვერდზე განთავსებული პროდუქციის ფოტოსურათიშესაძლოა არ შეესაბამებოდეს პროდუქციის რეალურ ვიზუალს, რაც არ მიიჩნევა საქონლის ნაკლად;

ვ) დისტანციური ხელშეკრულება - შემდგომში „ხელშეკრულება“, რომელიც დადებულია კომპანიასადა მომხმარებელს შორის მხოლოდ დისტანციური კომუნიკაციის ერთი ან რამდენიმე საშუალებისგამოყენებით, დისტანციური ნასყიდობის ან მომსახურების მიწოდების ორგანიზებული სქემისმეშვეობით და არ მოითხოვს მომხმარებლისა და კომპანიის ფიზიკურ თანაყოფობას.

ზ) მიმღები პირი - მომხმარებელი, რომელმაც განახორციელა შეკვეთა, ან/და შეკვეთის მიღებაზეუფლებამოსილი პირი.

თ) შეკვეთა - მომხმარებლის მიერ შერჩეული საქონლის ასორტიმენტის შეძენის სურვილისდადასტურება (დისტანციური ნასყიდობა).

ი) უნივერსალური იდენტიფიკატორი - კომპანიის მიერ მომხმარებლისთვის მინიჭებულიინდივიდუალური მაიდენტიფიცირებელი ნომერი.

კ) კალათა - მომხმარებლის მიერ კომპანიის ვებ-გვერდზე შერჩეული პროდუქციის მის პირადანგარიშზე შენახვის საშუალება. 

ლ) რეგისტრაცია – წესებისა და პირობების შესაბამისად, malibo.ge-ის ვებ-გვერდზე მომხმარებლისმიერ სპეციალური პროცედურების გავლა, რაც გულისხმობს მომხმარებლის მიერ malibo.ge-ისვებ-გვერდზე მისი სახელის, გვარის, ელექტრონული ფოსტის, მობილური ტელეფონის ნომრის, ან/დაანგარიშის პაროლის მითითებისა და მომხმარებლის მიერ მითითებული ელექტრონული ფოსტისვერიფიცირების შემდეგ, მომხმარებლის პირადი ანგარიშის გახსნას malibo.ge-ის ვებ-გვერდზე, რომელიც აძლევს მას malibo.ge-ის ვებ-გვერდზე ავტორიზაციის გავლის შესაძლებლობას.

მ) ავტორიზაცია - წესებისა და პირობების შესაბამისად, malibo.ge-ის ვებ-გვერდზე მომხმარებლისმიერ პირად ანგარიშში შესვლა ავტორიზაციისათვის საჭირო მონაცემების საფუძველზე. ავტორიზაცია წარმოადგენს malibo.ge-ის ვებ-გვერდზე არსებულ ინფორმაციულ რესურსებზესპეციალური წვდომის უფლების ფუნქციას, რომელიც დაკავშირებულია კომპიუტერულ დაინფორმაციულ უსაფრთხოებასთან და სხვა უფლებებთან და პრივილეგიებთან ერთად, ანიჭებსმომხმარებელს უფლებას malibo.ge-ის ვებ-გვერდზე სარგებლობის მიზნით, შევიდეს მის პირადანგარიშზე, ასევე, მართოს და დაარედაქტიროს მისი ანგარიში და ანგარიშში ასახული მონაცემები.

მუხლი 1. დისტანციური ხელშეკრულების გაფორმება

1.1. დისტანციური ხელშეკრულება დადებულად ითვლება მას შემდეგ, რაც მომხმარებელი malibo.ge-ზერეგისტრაციისას განაცხადებს თანხმობას წინამდებარე წესებსა და პირობებზე. მომხმარებლისმხრიდან შეკვეთის (დისტანციური ნასყიდობის) განხორციელება ნიშნავს, რომ აღნიშნულ წესებსა დაპირობებს ეთანხმება სრულად, მისაღებია შეძენის, მიწოდების და სხვა მნიშვნელოვანი პირობები.

1.2. ხელშეკრულების პირობებთან და მოცემულ ვებ-გვერდთან დაკავშირებით კითხვების ან/დაპრეტენზიის არსებობის შემთხვევაში, მომხმარებლებს შეუძლიათ მიმართონ malibo.ge-ს ცხელ ხაზს, ნომერზე: +995 595 22 09 19 ან ელ.ფოსტაზე: contact@malibo.ge

მუხლი 2. განთავსებული ბმულები

2.1 წინამდებარე ვებ-გვერდზე არსებული ზოგიერთი ბმული მომხმარებელს გადაიყვანს იმვებ-გვერდზე, რომლებიც არ ექვემდებარება malibo.ge-ს კონტროლს. როდესაც მომხმარებელიააქტიურებს ამ ვებ-გვერდზე არსებულ ნებისმიერ სხვა ბმულს, ის ავტომატურად ტოვებს malibo.ge-სვებ-გვერდს. შესაბამისად, malibo.ge არ არის პასუხისმგებელი მათ მიერ ასეთ ვებ-გვერდებზეგანხორციელებულ ოპერაციებზე.

მუხლი 3. განცხადებები და გარანტიები 

3.1 წინამდებარე წესებსა და პირობებზე თანხმობით, მომხმარებელი (იურიდიული პირისშემთხვევაში, მისი უფლებამოსილი წარმომადგენელი) ადასტურებს, რომ: 

3.1.1 არის სრულწლოვანი ( 18 ან მეტი წლის) ფიზიკური პირი;

3.1.2. გააჩნია სრული (შეუზღუდავი) ქმედუნარიანობა, არ იმყოფება ნარკოტიკული, ალკოჰოლური, ფსიქოტროპული ან ტოქსიკური პრეპარატების ზემოქმედების ქვეშ, თაღლითობის, ზეწოლის, მუქარისან ნებისმიერი მართლსაწინააღმდეგო ზემოქმედების ქვეშ და არ წარმოადგენს ძალადობის, მუქარის, მოტყუების, შეცდომაში შეყვანისა თუ სხვა აკრძალული მოქმედების ობიექტს;

3.1.3. სრულად აცნობიერებს საკუთარი ნების გამოვლენის შინაარსს, პირობების დებულებათა არსსდა მისგან გამომდინარე სამართლებრივ შედეგებს;

3.1.4. გაეცნო პირობებს და ეს პირობები მისთვის მისაღებია;

3.1.5. მის მიერ წარმოდგენილი ყველა მონაცემი ზუსტია;

3.1.6. არ არის ჩაბმული ან არ მონაწილეობს არც ერთი იურისდიქციის კანონმდებლობით (რაცმოიცავს საქართველოს კანონმდებლობას და იმ ქვეყნის კანონმდებლობას, რომლის მოქალაქეცარის მომხმარებელი) გათვალისწინებულ რაიმე სახის უკანონო საქმიანობაში (მათ შორის, ფულისგათეთრებაში, იარაღით ვაჭრობაში, ტერორიზმს ან სხვა სახის უკანონო საქმიანობაში);

3.1.7. პირადი ანგარიშის გახსნისას და ხელშეკრულების მოქმედების მთელი პერიოდისთვის მისისაქმიანობა ან/და ქმედება შესაბამისობაში არის/იქნება ადგილობრივ ან/და საერთაშორისოკანონმდებლობასთან.

3.1.8. მისი ქმედება არ არის/იქნება მიმართული malibo.ge-ს ან/და ნებისმიერი მესამე პირის/მხარისმოტყუებისაკენ. აღნიშნული პრინციპის გათვალისწინებით ხელშეკრულების დასადებად ან მისსაფუძველზე და შესასრულებლად, მის მიერ malibo.ge-სთვის წარდგენილი დოკუმენტი ან/დაინფორმაცია მისი წარმოდგენის მომენტისთვის ასევე არის/იქნება უტყუარი, ზუსტი და სრული;

3.1.9. იგი კეთილსინდისიერად, სრულად და ჯეროვნად შეასრულებს წინამდებარე წესებითა დაპირობებით ნაკისრ ვალდებულებებს;

3.1.10. თანახმაა, პირადი ანგარიშის გახსნის შემდგომ, ხელშეკრულების შეწყვეტამდე, malibo.ge-მმოიძიოს/გადაამოწმოს და დაამუშავოს მის მიერ მითითებული ან მასთან დაკავშირებულინებისმიერი, მათ შორის პერსონალური ინფორმაცია ან/და უნივერსალური იდენტიფიკატორები. 

3.1.11. მომხმარებელი დაუყოვნებლივ წერილობით აცნობებს malibo.ge-ს ყველა იმ გარემოებ(ებ)ისშესახებ, რომელიც შეიძლება წინააღმდეგობაში მოვიდეს მის აღნიშნულ განცხადებასთან ან/დაგამოიწვიოს აღნიშნული გარანტიების დარღვევა;

3.1.12. malibo.ge ხელშეკრულებას დებს წინამდებარე წესებსა და პირობებში მოცემულ განცხადებებსა, გარანტიებსა და ვალდებულებებზე დაყრდნობით და თვლის მათ ხელშეკრულების პირობებად. შესაბამისად, ხელშეკრულების დადების შემდეგ, წინამდებარე მუხლით გათვალისწინებულიგანცხადებების, გარანტიებისა და ვალდებულებების დარღვევა საკმარისი საფუძველია malibo.ge-სმიერ ხელშეკრულებით და პირობებით გათვალისწინებული ყველა ან ნებისმიერი მომსახურებისგაწევაზე ცალმხრივად უარის სათქმელად. 

3.1.13. მისთვის ცნობილია, რომ ვებ-გვერდის დიზაინზე, ძირითად პროგრამულ კოდზე, პროგრამულუზრუნველყოფასა და სხვა მასალაზე ვრცელდება საავტორო და სხვა ინტელექტუალური საკუთრებისუფლებები და შესაბამისად, ექვემდებარება დაცვას;

3.1.14. არ გამოიყენებს რაიმე პროგრამულ უზრუნველყოფას, რომელიც აღჭურვილია ხელოვნურიინტელექტით მომსახურების გამოყენებასთან მიმართებაში;

მუხლი 4. მომხმარებლის ანგარიშის გახსნა და გამოყენება

4.1. ვებ-გვერდით სარგებლობის მიზნით მომხმარებელმა უნდა გაიაროს რეგისტრაცია ვებ-გვერდზეmalibo.ge;

4.2. რეგისტრაციისთვის აუცილებელია მომხმარებელმა შესაბამის ველებში მიუთითოსსავალდებულოდ შესავსები ინფორმაცია (სახელი, გვარი, ელექტრონული ფოსტის მისამართი, ტელეფონის ნომერი, ავტორიზაციისთვის საჭირო პაროლი, რომელიც ცნობილია მხოლოდმომხმარებლისთვის და რომელსაც სისტემა არ ინახავს ღია სახით და არ არის ხელმისაწვდომიარავისთვის გარდა მომხმარებლისა). 

4.3. მომხმარებელი რეგისტრაციის შემდეგ, რეგისტრაციის დროს მითითებულ ელ. ფოსტაზე იღებსვერიფიკაციის ბმულს, რომლითაც ადასტურებს მეილის ავთენტურობას და მხოლოდ ვერიფიკაციისგავლის შემდეგ შეუძლია შეკვეთის განხორციელება. ანგარიშის თითოეულ ჯერზე გამოყენებისასმომხმარებელმა უნდა გაიაროს ავტორიზაცია ვებ-გვერდის მეშვეობით.

4.4. მომხმარებელს შეუძლია დარეგისტრირდეს/ავტორიზაცია გაიაროს malibo.ge-ისვებ-გვერდზე “Facebook”-ის, „Google”-ის ან ინტერნეტ სერვისზე დაფუძნებული სხვა სოციალურიქსელების/ელექტრონული სისტემების ანგარიშების (შემდგომში „სოციალური ქსელის ანგარიში“) საშუალებით.

4.5. malibo.ge-ს მომსახურებით სარგებლობისთვის:

4.5.1. მომხმარებელი ვალდებულია ყოველთვის უსაფრთხოდ შეინახოს მისი პირადი ანგარიშისშესახებ ინფორმაცია და არასდროს გაუმჟღავნოს ისინი მესამე პირებს. 

4.5.2 მომხმარებელი კისრულობს სრულ პასუხისმგებლობას მისი ანგარიშით განხორციელებულნებისმიერ ქმედებაზე. კომპანია სრულად იხსნის პასუხისმგებლობას მესამე პირის მიერმომხმარებლის ანგარიშზე წვდომისას დამდგარ ზიანზე. მომხმარებელი ვალდებულია შეცვალოსმისი პაროლი და იმ შემთხვევაში, თუ მომხმარებელს გააჩნია საფუძვლიანი ეჭვი, რომ მის პირადანგარიშზე შესასვლელი ინფორმაცია, პაროლი იქნა მოპარული, დაკარგული, უკანონოდმითვისებული, უნებართვოდ გამოყენებული ან სხვაგვარად მითვისებული დაუყოვნებლივდაუკავშირდეს malibo.ge-ს მომხმარებელთა მომსახურების ცენტრს ტელ: +995 595 22 09 19; აღნიშნულივალდებულების შეუსრულებლობა საფრთხეს შეუქმნის როგორც მომხმარებლის პირადი ანგარიშისუსაფრთხოებას, ასევე გამოიწვევს მის პასუხისმგებლობას ნებისმიერ დანაკარგთან/ზარალთანდაკავშირებით. 

4.5.3 პირადი ანგარიშის გახსნით, მომხმარებელი აცხადებს და გარანტიას იძლევა, რომ მის მიერპირადი ანგარიშის გახსნით არ არღვევს არანაირ კანონს ან რეგულაციას. იგი ვალდებულია დაიცვასmalibo.ge-ს ინტერესები და აუნაზღაუროს malibo.ge -ს ყველა ზიანი, რომელიც მას მიადგამომხმარებლის მიერ წინამდებარე პუნქტით გათვალისწინებული მოთხოვნების დარღვევისშედეგად;

4.5.4 მომხმარებელი ვალდებულია, უზრუნველყოს მის პირად ანგარიშზე არსებული ინფორმაციისსიზუსტე და მისი განახლება.

4.5.5 malibo.ge არ იქნება პასუხისმგებელი მომხმარებლის მიერ წინამდებარე ხელშეკრულების 4.5 პუნქტით გათვალისწინებული ვალდებულებების შეუსრულებლობით გამოწვეულ ზიანზე.

4.5.6 malibo.ge უფლებამოსილია, ნებისმიერ დროს მოითხოვოს მომხმარებლისგან ინფორმაციისსისწორის დადასტურება ან დოკუმენტების ან სხვაგვარი მტკიცებულების წარმოდგენა;

მუხლი 5. მომხმარებლის მიერ შეკვეთის განხორციელება და ანგარიშსწორება

5.1. რეგისტრაციის დასრულების შემდეგ მომხმარებელს შეუძლია გაიაროს ავტორიზაცია, ვებ-გვერდზე, აირჩიოს მისთვის სასურველი პროდუქცია/პროდუქტები და დაამატოს კალათაში. 

5.2. პროდუქციის შესაძენად, პროდუქტის კალათაში განთავსების შემდეგ, მომხმარებელი გადადისანგარიშსწორების გვერდზე, სადაც ის იხილავს საბოლოო ანგარიშსწორების თანხას (მიწოდების დასხვა დამატებითი ხარჯების (ასეთის არსებობის შემთხვევაში) ჩათვლით).

5.3. მომხმარებელი malibo.ge საშუალებით შეძენილი პროდუქციის მიღებას შეძლებს წინამდებარეხელშეკრულებით განსაზღვრული მიწოდების პირობების მიხედვით. 

5.4. იმ შემთხვევაში, თუ ვებ-გვერდზე განთავსებული ინფორმაციის მიუხედავად, კომპანიასკონკრეტული პროდუქტი არ აქვს მარაგში, კომპანია ვალდებულია დაუყოვნებლივ აცნობოსაღნიშნული მომხმარებელს და მომხმარებლის სურვილის შესაბამისად, განახორციელოსკონკრეტული შეკვეთის ცვლილება ან გაუქმება.

5.5. კომპანია იტოვებს უფლებას საკუთარი შეხედულებისამებრ, სრულად ან ნაწილობრივ გააუქმოსშეკვეთა, რის შესახებაც დაუყოვნებლივ ეცნობება მომხმარებელს.

5.5. malibo.ge -ზე მომხმარებელი ანგარიშსწორებას ახდენს კომპანიის ლოიალურობის ბარათით, VISA ან MASTERCARD ან American Express ბარათით. ბარათის იდენტიფიკაცია ან ტრანზაქციისგანხორციელება სრულად ეკუთვნის ანგარიშსწორების ბანკის პრეროგატივას. ტრანზაქციახორციელდება დაცული ვებ-გვერდის მეშვეობით, რომელიც წარმოადგენსშესაბამისი ანგარიშსწორების ბანკის საკუთრებას.

5.6. საბანკო ბარათის დეტალების შევსებით მომხმარებელი ადასტურებს, რომ შეკვეთისღირებულების ანაზღაურების დროს გამოყენებული საბანკო ბარათი პირადად მას ეკუთვნის დაადგილი არ აქვს მის არამართლზომიერ გამოყენებას.

5.7.მომხმარებლის ვალდებულება შესრულებულად ჩაითვლება იმ მომენტიდან, როცა მომხმარებლისმიერ კონკრეტული პროდუქციის ღირებულება, სხვა დამატებითი ხარჯის ჩათვლით (ასეთისარსებობის შემთხვევაში) გადახდილ იქნება malibo.ge-ს შესაბამის საბანკო ანგარიშზე, რომლისწარმატებით გადახდის თაობაზეც მომხმარებელს მიეწოდება შეტყობინება. აღნიშნულივალდებულების შესრულების შემდგომ განხორციელდება შეკვეთილი პროდუქციის მიწოდებამიწოდების პირობების შესაბამისად. 

5.8. იმ შემთხვევაში, თუ მომხმარებლის კონკრეტული შეკვეთიდან გამომდინარე, კომპანიასწარმოეშობა თანხის დაბრუნების ვალდებულება მომხმარებლისთვის, კომპანია მომხმარებელსშესაბამის თანხას დაუბრუნებს იმავე საბანკო ანგარიშზე ჩარიცხვის გზით, თანხის დაბრუნებისდადასტურებიდან 5 სამუშაო დღის ვადაში. 

მუხლი 6. მიწოდების პირობები

6.1. კომპანიის ონლაინ მაღაზიაში malibo.ge-ს მიტანის სერვისი მოქმედებს თბილისის და მისიშემოგარენის მასშტაბით (წყნეთი, კოჯორი, კიკეთი, ქვემო და ზემო ფონიჭალა, შინდისი, თხინვალა, ოქროყანა, სოფელი ლილო, დიდი ლილო, სოფელი ლისი, მუხათწყარო, მუხათგვერდი, მსხალდიდი).

6.2. მიწოდების პერიოდი შეადგენს 1-3 სამუშაო დღეს. გაუთვალისწინებელი შემთხვევების გამოშესაძლოა მიწოდების ვადა გაიზარდოს, რის შესახებაც დამატებით ეცნობება მომხმარებელს. მიწოდების ფასი განისაზღვრება შესყიდვის ღირებულების მიხედვით, კერძოდ:

100 ლარამდე შენაძენზე მიწოდების საფასურია 5 ლარი;

 100 ლარზე მეტი შენაძენის შემთხვევაში მიწოდება არის უფასო;

6.3. მომხმარებელი malibo.ge -ს საშუალებით შეძენილი პროდუქციის მიღებას შეძლებს წინამდებარემუხლში განსაზღვრული პირობებით. 

6.4. პროდუქტის მიწოდების მისამართს მომხმარებელი განსაზღვრავს ყოველი შეკვეთისას. მასშეუძლია ყოველ შეკვეთაზე დაამატოს ახალი მისამართი. 

6.5. თუ მომხმარებელს სურს, რომ მის ნაცვლად ჩაიბაროს სხვა პირმა, ასეთ შემთხვევაში მანmalibo.ge-ს შეკვეთის შესაბამის მისამართის ველში აღნიშვნით უნდა მიაწოდოს მიმღები პირისმონაცემები, კერძოდ, სახელი, გვარი, მისამართი და ტელეფონის ნომერი, რათა malibo.ge-მმოახდინოს ჩამბარებლის სწორად იდენტიფიცირება. 

6.6. შეკვეთის შეუფერხებლად მისაღებად აუცილებლად, მომხმარებელმა ზედმიწევნით სწორად დასრულად შეავსოს მოთხოვნილი ინფორმაცია.

6.7. შეკვეთით განსაზღვრული პროდუქტის მიწოდება მომხმარებლისთვის ხორციელდებაკონტრაქტორი, მესამე პირის საშუალებით. კურიერი შეკვეთის მომხმარებელთან მიტანამდე მასთავად დაუკავშირდება და შეათანხმებს პორდუქციის მიტანის დროს

6.8. კომპანია პასუხს არ აგებს კურიერის მიერ საკუთარი ვალდებულებების დაგვიანებით ან/დაარაჯეროვან შესრულებაზე.

6.9. თუ წინამდებარე ხელშეკრულების 5.7 პუნქტით გათვალისწინებულიდადასტურებიდან, მომხმარებელმა შეკვეთა 3 სამუშაო დღის განმავლობაში ვერ მიიღო, მანდაუყოვნებლივ უნდა აცნობოს malibo.ge-ს ცხელი ხაზს ნომერზე +995 595 22 09 19 და პრობლემისდაფიქსირების შემდეგ, malibo.ge იზრუნებს ნებისმიერი გაუგებრობის/ხარვეზის დროულადაღმოფხვრაზე.

6.10. არასრული მისამართის, ან/და საკონტაქტო ტელეფონის ნომრის არასწორად მითითების, ასევე, ტელეფონზე კურიერის ზარის არ პასუხის შემთხვევაში, პროდუქცია დაბრუნება საწყობში დაშეინახება 14 კალენდარული დღის განმავლობაში.

6.11. საწყობში შენახვის ზემოაღნიშნული ვადის ამოწურვის ან/და მიმღები პირის მიერ შეკვეთისმიღებაზე უარის თქმის გამო, malibo.ge-ს ვალდებულება ჩაითვლება შესრულებულად დამომხმარებელს არ დაუბრუნდება გადახდილი თანხა. 

6.12. მომხმარებელი ვალდებულია შეკვეთის მიღებისთანავე შეამოწმოს შეკვეთა და არ ჩაიბაროსნაკლის მქონე პროდუქცია.

მუხლი 7. საქონლის შემთხვევით დაღუპვის ან გაფუჭების რისკი

7.1. მომხმარებლის ან მიმღები პირის მიერ საქონელზე ფაქტობრივი მფლობელობის მოპოვებიდან, საქონლის შემთხვევითი დაღუპვის ან გაფუჭების რისკი მომხმარებელზე გადადის.

მუხლი 8. პრეტენზიები და რეკლამაცია 

8.1. იმ შემთხვევაში, თუ საქონელი ნაკლის მქონე აღმოჩნდა, მომხმარებელს უფლება აქვს, კომპანიას მოსთხოვოს ნაკლის აღმოფხვრა (საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ან შეცვლა, ფასისშემცირება) ან გავიდეს ხელშეკრულებიდან. 

8.2. ნაკლის მქონე პროდუქციის ან შეცდომით მიღებული შეკვეთის შემთხვევაში, მომხმარებელივალდებულია, ნაკლის აღმოჩენისთანავე, არაუგვიანეს 48 საათისა, გადაუღოს მიღებულ პროდუქციასდაზიანების ან/და შეცდომის ამსახველი ფოტოსურათი და ამ ფაქტის შესახებ, აცნობოს malibo.ge-ს შემდეგ ელ. ფოსტაზე: contact@malibo.ge ან დაუკავშირდეს ცხელი ხაზის +995 595 22 09 19 მეშვეობით. ამასთან, მომხმარებელი ვალდებულია შეავსოს ვებ-გვერდზე განთავსებული რეკლამაციის ფორმა. (ფორმის შესავსებად დააჭირეთ აქ)

8.3. მომხმარებელს უფლება აქვს, malibo.ge-ს მოსთხოვოს საქონლის უსასყიდლოდ შეკეთება ანშეცვლა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც ეს, საქონლის ბუნებიდან გამომდინარე, შეუძლებელია ანარათანაზომიერ ან შეუსაბამოდ დიდ ხარჯს მოითხოვს.

8.4. მოთხოვნის დაფიქსირებიდან არაუგვიანეს 48 საათისა malibo.ge-ის მიერ მოხდება პრობლემურისაკითხის განხილვა, მომხმარებელთან კომუნიკაცია და შესაბამისი რეაგირება.

8.5. ნაკლის მქონე პროდუქცია, კომპანიის მიერ შეკეთებული ან შეცვლილი იქნება გონივრულ ვადაში, ისე, რომ მომხმარებელს არ შეექმნას მნიშვნელოვანი შეფერხება საქონლის ბუნებისა და იმ მიზნისგათვალისწინებით, რომლისთვისაც მან ეს საქონელი შეიძინა. 

8.6. მომხმარებელს უფლება აქვს, მოითხოვოს საქონლის ფასის შემცირება ან უარი თქვასხელშეკრულებაზე/შესაბამის შეკვეთაზე, თუ არსებობს ერთ-ერთი შემდეგი პირობა:

ა) საქონლის შეკეთება ან შეცვლა შეუძლებელია;

 ბ) კომპანიამ საქონელი გონივრულ ვადაში არ შეაკეთა ან არ შეცვალა და მომხმარებელმახელშეკრულების შესრულებისადმი ინტერესი დაკარგა;

გ) კომპანიის მიერ საქონლის შეკეთება ან შეცვლა მომხმარებელს მნიშვნელოვან შეფერხებასშეუქმნის;

8.7. მომხმარებელს არ აქვს უფლება, უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ საქონლის ნაკლიუმნიშვნელოა.

8.8. malibo.ge პასუხისმგებელია შემოთავაზებული პროდუქტის გარეგნულ იერსახეზე, შეფუთვისმთლიანობასა და ვარგისიანობის ვადაზე.

8.9. შეძენილი პროდუქტის გამოყენებით/მოხმარებით მიყენებული ზიანი ექვემდებარება კომპანიისმიერ სრულ ანაზღაურებას, თუ საქართველოს სახელწიფოს სტანდარტების შესაბამისადაკრედიტებული ლაბორატორიის საექსპერტო დასკვნით დადასტურდება, რომ ზიანი გამოწვეულიაუშუალოდ malibo.ge-ს ბრალეულობით. ამასთან, ზიანი არ უნდა გამომდინარეობდეს პროდუქტისთანმხლები ინსტრუქციის დარღვევით, გაუთვალისწინებლობით ან არადანიშნულებისამებრგამოყენებისგან. 

8.10. თუ მომხმარებელმა საქონლის ნაკლი საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან 6 თვის შემდეგაღმოაჩინა, იმის მტკიცების ტვირთი, რომ ნაკლი არსებობდა საქონლის მიწოდებისას, მომხმარებელს ეკისრება.

8.11. მომხმარებელს უფლება აქვს, წინამდებარე ხელშეკრულების 8.1-8.7 პუნქტებითგათვალისწინებული უფლებებით ისარგებლოს იმ შემთხვევაში, თუ საქონლის ნაკლი საქონლისმისთვის გადაცემიდან 2 წლის განმავლობაში აღმოჩნდა.

მუხლი 9. ხელშეკრულებაზე უარის თქმის უფლება

9.1. მომხმარებელს უფლება აქვს, ყოველგვარი საფუძვლის მითითების გარეშე (წინამდებარეწესების და პირობების 9.5 პუნქტით დადგენილი გამონაკლისების გარდა) უარი თქვას დისტანციურხელშეკრულებაზე/ცალკეულ შეკვეთაზე 14 კალენდარული დღის განმავლობაში. აღნიშნული ვადააითვლება:

ა) მომხმარებლის ან მის მიერ განსაზღვრული მიმღები პირის მიერ (გარდა კონტრაქტორისა) საქონლის მფლობელობაში მიღებიდან ან

ბ) მომხმარებლის მიერ საქონლის ნაწილ-ნაწილ შეკვეთის შემთხვევაში- მომხმარებლის ან მის მიერგანსაზღვრული მიმღები პირის მიერ (გარდა კონტრაქტორისა) ბოლო ნივთის მფლობელობაშიმიღებიდან;

გ) საქონლის რეგულარულად (განსაზღვრული პერიოდულობით) მიწოდების ხელშეკრულებისშემთხვევაში − მომხმარებლის ან მის მიერ განსაზღვრული მესამე პირის მიერ (გარდაგადამზიდავისა) ნივთის მფლობელობაში პირველად მიღებიდან.

9.2. მომხმარებლის მიერ ხელშეკრულებაზე უარის თქმის შემთხვევაში მას არ დაეკისრება არანაირიხარჯის (მათ შორის, მიწოდების ხარჯის) გაწევა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც მომხმარებელმაკომპანიის მიერ შეთავაზებული სტანდარტული მიწოდებს მომსახურებაზე უფრო ძვირი მიწოდებისმომსახურება აირჩია (ასეთის არსებობის შემთხვევაში) ან საქონლის ფასი შემცირდა ისეთისარგებლობის შედეგად, რომელიც დაკავშირებული არ არის საქონლის ბუნების, მახასიათებლებისადა ფუნქციონირების დადგენასთან. 

9.3. მომხმარებლის მიერ ცალკეულ შეკვეთაზე (დისტანციურ ნასყიდობაზე) უარის თქმა იწვევსმხოლოდ კონკრეტული შესაბამისი შეკვეთის გაუქმებას და გავლენას არ ახდენს წინამდებარეხელშეკრულების მოქმედებაზე. მომხმარებელი უფლებამოსილია, შეწყვიტოს წინამდებარეხელშეკრულება შესაბამისი შეტყობინების გაგზავნის გზით. წინამდებარე ხელშეკრულებაშეწყვეტილად ჩაითვლება შესაბამისი შეტყობინების მიღებიდან მომდევნო სამუშაო დღეს. 

9.4. მომხმარებელი ვალდებულია კომპანიას 9.1 პუნქტით დადგენილ ვადაში გაუგზავნოს შევსებულიფორმა (ფორმის შესავსებად გთხოვთ დააჭიროთ აქ) ან სხვა ცალსახა მტკიცებულება, რომელიცასახავს მომხმარებლის გადაწყვეტილებას საქონლის დაბრუნების შესახებ. ამ მუხლითგათვალისწინებული ხელშეკრულებაზე უარის თქმის უფლების დადგენილ ვადაში განხორციელებისმტკიცების ტვირთი ეკისრება მომხმარებელს.

9.5. მომხმარებელს არ აქვს უფლება, უარი თქვას ხელშეკრულებაზე, თუ: 

ა) კომპანიამ ხელშეკრულებით გათვალისწინებული ვალდებულება სრულად გასწია, მანმომსახურების გაწევა მომხმარებლის წინასწარი თანხმობით დაიწყო და მომხმარებელმა იცოდა, რომ მომსახურების სრულად მიღების შემთხვევაში დაკარგავდა ხელშეკრულებაზე უარის თქმისუფლებას;

ბ) ხელშეკრულებით გათვალისწინებულია, რომ მიწოდებული საქონლის ან მომსახურების ფასიდამოკიდებულია ფინანსურ ბაზარზე არსებულ ცვლილებაზე, რომელსაც კომპანია ვერ აკონტროლებსდა რომელიც ხელშეკრულებაზე უარის თქმის უფლების განხორციელებისთვის ამ კანონითდადგენილ ვადაში წარმოიშვა;

გ) მას მიეწოდა ჰერმენტულად დაცული საქონელი, მისი ჰერმეტულობა მიწოდების შემდეგ დაირღვადა, ამდენად, საქონლის დაბრუნება შეუძლებელია ჯანმრთელობის ან ჰიგიენური ნორმების დაცვისგამო;

დ) მიწოდებული საქონელი მიწოდების დროს, მისი მახასიათებლებიდან გამომდინარე, განუყოფლად შეერწყა სხვა საქონელს;

ე) მიწოდებული საქონელი მალფუჭებადია ან მას მოკლე ვარგისობის ვადა აქვს;

ვ) მიწოდებული საქონელი ან მომსახურება მომხმარებლის ინდივიდუალური შეკვეთით არისდამზადებული ან აშკარად მის პირად საჭიროებებზეა მორგებული;

ზ) კანონმდებლობით გათვალისწინებულ სხვა შემთხვევებში.

9.6. ხელშეკრულების უარის თქმის შედეგად ქარწყლდება მხარეების მიერ დისტანციურიხელშეკრულებით დადებული/ცალკეული შეკვეთით ნაკისრი ვალდებულებები, ხოლო ის, რაცმხარეებმა შესრულებით მიიღეს, მხარეებს უბრუნდებათ.

9.7. ხელშეკრულებაზე უარის თქმის შემთხვევაში კომპანია ვალდებულია:

ა) მომხმარებელს გადახდილი თანხა, აგრეთვე არსებობის შემთხვევაში - მიწოდების ხარჯისასანაზღაურებლად გადახდილი თანხა დაუბრუნოს სრულად, ხელშეკრულებაზე უარის თქმის შესახებშეტყობინების მიღებიდან არაუგვიანეს 14 კალენდარული დღისა. კომპანია ვალდებული არ არის, მოხმარებელს დაუბრუნოს იმ დამატებითი ხარჯის ასანაზღაურებლად გადახდილი თანხა, რომელიცდაკავშირებულია მომხმარებლის მიერ არასტანდარტული ან კომპანიის მიერ შეთავაზებულიმიწოდების მომსახურებაზე უფრო ძვირი მიწოდების მომსახურების არჩევასთან;

ბ) თანხა აანაზღაუროს გადახდის იმავე საშუალებებით, რომლებიც მომხმარებელმა გამოიყენა, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც მომხმარებელი გადახდის სხვა საშუალების გამოყენებაზეთანხმობას განაცხადებს და მას დამატებითი ხარჯი არ წარმოეშობა.

გ) ხელშეკრულებაზე უარის თქმის შემთხვევაში კომპანიას უფლება აქვს, უარი თქვას თანხისდაბრუნებაზე მანამ, სანამ საქონელს არ დაიბრუნებს ან მომხმარებლისგან არ მიიღებს საქონლისგაგზავნის დამადასტურებელ დოკუმენტს, იმის მიხედვით, რომელიც უფრო ადრე განხორციელდება, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც კომპანიამ თავად იკისრა საქონლის უკან წაღება.

9.8. ხელშეკრულებაზე უარის თქმის შემთხვევაში მომხმარებელი ვალდებულია:

ა) კომპანიას დაუბრუნოს საქონელი ხელშეკრულებაზე უარის თქმის შესახებ შეტყობინებისგაგზავნის შემდეგ დაუყოვნებლივ, მაგრამ არაუგვიანეს 7 კალენდარული დღისა.

ბ) გასწიოს მხოლოდ საქონლის დაბრუნებასთან დაკავშირებული პირდაპირი ხარჯი. 

მუხლი 10. ანგარიშის მოქმედება და ანგარიშის დახურვა

10.1. malibo.ge უფლებამოსილია მომხმარებელს ცალმხრივად, ელექტრონულ ფოსტაზე გაგზავნილიშეტყობინების საშუალებით, ნებისმიერ დროს, შეუწყვიტოს ან შეუზღუდოს უფლება, ისარგებლოსვებ-გვერდით, თუ მიიჩნევს, რომ დაირღვა წინამდებარე წესებისა და პირობების მოთხოვნები. აღნიშნულ შემთხვევაში ანგარიშის დახურვა ან სარგებლობის შეზღუდვა ხდება ამ მუხლითგანსაზღვრული შეტყობინების ჩაბარების მომენტიდან. 

10.2. მომხმარებელს უფლება აქვს ნებისმიერ დროს შეწყვიტოს malibo.ge-ს ვებ-გვერდის გამოყენება, გააუქმოს ავტორიზებული მომხმარებელი, რის თაობაზეც უნდა შეატყობინოს კომპანიას ელ.ფოსტაზეcontact@malibo.ge. კომპანია შეტყობინების მიღებიდან არაუგვიანეს 3 სამუშაო დღისა, დააკმაყოფილებს მომხმარებლის მიმართვას, რის შემდეგაც დაიხურება მომხმარებლის მიერშექმნილი ავტორიზებული მომხმარებელი. 

მუხლი 11. პერსონალურ მონაცემთა დაცვა, კონფიდენციალურობა

11.1. ვებ-გვერდის სარგებლობით მომხმარებელი ადასტურებს, რომ თანახმაა malibo.ge-ს მიერშეგროვებული, გამოყენებული და შენახული იქნეს მომხმარებლის მიერ მოწოდებულ პერსონალურიინფორმაცია და ეთანხმება malibo.ge-ს ვებ-გვერდით სარგებლობის ყველა პირობას. 

11.2. malibo.ge პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავისსაქმიანობას წარმართავს „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონისმოთხოვნათა შესაბამისად. მომხმარებლის მიერ გამოგზავნილი პერსონალური მონაცემები malibo.ge-ს მხრიდან დამუშავდება მომხმარებელთან სახელშეკრულებო მიზნებისთვის.

11.3. პირადი მონაცემები დაცულია და არ გადაეცემა მესამე პირებს, გარდა, საქართველოსკანონმდებლობით გათვალისწინებული შემთხვევებისა.

11.4. საჭიროების შემთხვევაში, მონაცემების დამუშავების საფუძვლების არსებობისას, კანონმდებლობით ან ხელშეკრულებით ნაკისრი ვალდებულებების შესასრულებლად და შესაბამისიმოცულობით, მომხმარებლის პერსონალური მონაცემები შესაძლებელია გაზიარდეს malibo.ge-სუფლებამოსილ წარმომადგენლებთან და ქვემოთ ჩამოთვლილ სხვა პირებთან: 

 11.4.1. მომხმარებლის კანონიერ წარმომადგენელთან;

 11.4.2.სამართალდამცავ ორგანოებთან, მარეგულირებელ ან კანონმდებლობით განსაზღვრულ სხვაორგანოებთან;

11.4.3.მესამე მხარეებთან, ვისთვისაც მომხმარებელი ითხოვს, ან ნებას რთავს მონაცემებისგაზიარებისთვის; 

11.4.5. მესამე მხარეებთან, ვისთვისაც ინფორმაციის გაზიარება აუცილებელია მომხმარებლის მიერმოთხოვნილი საქონლის მიწოდების უზრუნველსაყოფად;

11.4.6. მომსახურების პროვაიდერ- კომპანიებთან, რომლებიც malibo.ge-ს უწევენ მომსახურებას ანგასწევენ მომსახურებას malibo.ge-ს სახელით;

11.4.7.კანონმდებლობით გათვალისწინებულ შემთხვევებში, შესაბამის მესამე პირებთან;

11.4.8. მომხმარებელთან დაკავშირებულ და მათთვის საინტერესო მომსახურებებთან, პროდუქტებთან, სერვისებთან, ვებ-გვერდთან და აპლიკაციებთან დაკავშირებული სარეკლამომასალების მიწოდების მიზნით (პირდაპირი მარკეტინგი), malibo.ge-ს შეუძლია უშუალოდ ისარგებლოსმომხმარებლის პერსონალური ინფორმაციით, რომელიც შემოიფარგლება მომხმარებლის სახელით, ელექტრონული ფოსტის მისამართით ან ტელეფონის ნომრით ან ამისთვის მიმართავს მესამე მხარესქვეკონტრაქტორებს/აფილირებულ პირებს/ერთობლივი მარკეტინგის პარტნიოერებს/ბიზნესპარტნიორებს. ამისთვის, malibo.ge-ს შეუძლია გაუზიაროს და გაუმჟღავნოს პერსონალურიინფორმაცია მარკეტინგის პარტნიორებს.

11.5. მომხმარებელი თანახმაა, რომ ელ.ფოსტაზე პერიოდულად მიიღოს შეტყობინებებიფასდაკლებებისა და სპეციალური შეთავაზების შესახებ. იმ შემთხვევაში, თუ მომხმარებელს არსურს, მიიღოს მსგავსი ინფორმაცია, ყოველი შეტყობინების ტექსტში მითითებული იქნებაინსტრუქცია მისი მიღების გაუქმების შესახებ და მომხმარებელს უფლება აქვს ნებისმიერი დროსგააუქმოს გაცემული თანხმობა. 

11.6. malibo.ge შეუძლია გამოიყენოს მომხმარებლის პირადი მონაცემები მათთვის კონკრეტულიპროდუქტების და შეთავაზებების გასაცნობად. 

11.7. მომხმარებლი პირად მონაცემებს malibo.ge ინახავს მომხმარებლის მომსახურების მთელიპერიოდის განმავლობაში, აგრეთვე, მომსახურების დასრულების შემდეგ 10 წლამდე ვადით ანკანონმდებლობით გათვალისწინებული შემთხვევებში უფრო გრძელვადიანი პერიოდით.

11.8. პერსონალური მონაცემების შენახვა არ ითვალისწინებს მომხმარებლის საბანკო ანგარიშზეინფორმაციის შენახვას. 

11.9. malibo.ge -ს მომხმარებლის მიერ მითითებულ საბანკო რეკვიზიტებზე წვდომა არ გააჩია.

11.10. მომხმარებელს უფლება აქვს მოითხოვოს მისი პერსონალური მონაცემების გასწორება, განაახლება, დამატება, დაბლოკვა, წაშალა ან განადგურება, თუ ისინი არასრულია, არაზუსტია, არარის განახლებული ან თუ მათი შეგროვება და დამუშავება განხორციელდა კანონისსაწინააღმდეგოდ.

11.11. ნებისმიერი ინფორმაცია, რომელსაც malibo.ge აგროვებს, შეიძლება გამოყენებულ იქნეს:

11.11.1. მომხმარებლის გამოცდილების პერსონალიზებისთვის (მომხმარებლის ინფორმაციაეხმარება კომპანიას მარტივად უპასუხოს მომხმარებლის ინდივიდუალურ საჭიროებებს);

11.11.2. malibo.ge -ს ვებ-გვერდის გასაუმჯობესებლად (malibo.ge მუდმივად ცდილობს გააუმჯობესოსვებ-გვერდის შეთავაზებები იმ ინფორმაციისა და გამოხმაურების საფუძველზე, რომელსაცმომხმარებლისგან იღებს);

11.11.3. მომხმარებელთან მომსახურების გასაუმჯობესებლად (მომხმარებლებზე ინფორმაციაmalibo.ge-ს ეხმარება ეფექტურ უკუკავშირსა და მომხმარებელთა მოთხოვნების მხარდაჭერაში);

11.11.4. ტრანზაქციების დასამუშავებლად;

11.11.5. ინფორმაცია მომხმარებელზე, იქნება ეს საჯარო თუ პირადი, არ გამოიყენება, არ გაიცვლება, არ გადაეცემა რომელიმე სხვა კომპანიას რაიმე მიზეზით, მომხმარებლის თანხმობის გარეშე, გარდაშეძენილი საქონლის მიწოდების პირდაპირი მიზნისა.

11.12. მომხმარებლის მიერ მიწოდებული ელ.ფოსტის მისამართი, შეიძლება გამოყენებულ იქნასმომხმარებლის შეკვეთასთან დაკავშირებული ინფორმაციისა და განახლებების გამოსაგზავნად, კომპანიის სიახლეების, განახლებების, პროდუქტის შესახებ ინფორმაციის მისაღებად და ა.შ. 

შენიშვნა: თუ მომხმარებელს სურს გააუქმოს სიახლეების გამოწერა, malibo.ge განათავსებს დეტალურინსტრუქციებს გამოწერის გაუქმების შესახებ თითოეული ელფოსტის ბოლოში.

11.13. malibo.ge-ს ვებ-გვერდის გამოყენებით მომხმარებელი ეთანხმება კონფიდენციალურობისპოლიტიკას.

11.14. კონფიდენციალურობის პოლიტიკის შეცვლის შემთხვევაში, malibo.ge გამოაქვეყნებსცვლილებებს ვებ-გვერდზე და განაახლებს კონფიდენციალურობის პოლიტიკის ცვლილების თარიღს.

11.15. კითხვების ან პრეტენზიის არსებობის შემთხვევაში, მომხმარებელს შეუძლია დაუკავშირდესmalibo.ge-ს ელ. ფოსტის მისამართზე: contact@malibo.ge, ან მიმართოს პერსონალურ მონაცემთა დაცვისსამსახურს: personaldata.ge. 

11.16. ნებისმიერი ინფორმაცია, რომელიც მხარეთათვის ცნობილი გახდება ვებ-გვერდითსარგებლობისას წარმოადგენს კონფიდენციალურ ინფორმაციას. მომხმარებელი ვალდებულია, კომპანიის წერილობითი თანხმობის გარეშე, კონფიდენციალური ინფორმაცია არ გაუმჟღავნოსმესამე პირებს ან/და არ გამოიყენოს პირადად. წინააღმდეგ შემთხვევაში, კომპანიაუფლებამოსილია, მოითხოვოს მიყენებული ზიანის ანაზღაურება. კონფიდენციალური ინფორმაციისდაცვის ვალდებულება მოქმედებს ვებ-გვერდზე რეგისტრაციის მომნეტიდან დანარჩუნდება ვებ-გვერდით სარგებლობის შეწყვეტიდან 10 წლის განმავლობაში.

მუხლი 12. Cookie ფაილები

12.1. malibo.ge იყენებს „მზა ჩანაწერებს“ (cookie). „მზა ჩანაწერები“ არის პატარა ფაილები, რომლებსაც ვებ-გვერდიან მისი სერვისის პროვაიდერი გადასცემს მომხმარებლის კომპიუტერისმყარ დისკზე თქვენი ბრაუზერის მეშვეობით (თუ ნებას რთავს), რაც საშუალებას აძლევს საიტებს ანსერვისის პროვაიდერ სისტემებს ამოიცნონ მომხმარებლის ბრაუზერი და აღბეჭდონ დადაიმახსოვრონ გარკვეული ინფორმაცია).

12.2. malibo.ge იყენებს „მზა ჩანაწერებს“ (cookie) ფაილებს, რათა დაეხმაროს დაიმახსოვროს დადაამუშაოს მომხმარებლის კალათაში არსებული ნივთები, გაიგოს და შეინახოს მომხმარებლისპრეფერენციები მომავალი ვიზიტებისთვის და მომხმარებელმა თვალყური ადევნოს რეკლამებს.

12.3. თუ მომხმარებელს სურს შეზღუდოს „მზა ჩანაწერებს“ (cookie) ან დაბლოკოს ისინი, malibo.ge-სვებ-გვერდზე, ამის განხორციელება შესაძლოა მომხმარებლის ბრაუზერის პარამეტრების შეცვლით. 

12.4. „მზა ჩანაწერებს“ (cookie) წაშლით შესაძლოა malibo.ge-ს მიერ შეთავაზებული ზოგიერთი სერვისიდაიბლოკოს და არ ფუნქციონირებდეს.

მუხლი 13. მარეგულირებელი კანონმდებლობა და დავების გადაწყვეტის წესი.

13.1. წინამდებარე პირობები რეგულირდება და განიმარტება საქართველოს კანონმდებლობისშესაბამისად;

13.2. მხარეთა მიერ პირობების შესრულების ადგილად მიჩნეულია საქართველო;

13.3. მხარეთა შორის ნებისმიერი ოფიციალური ურთიერთობა ხორციელდება წერილობითი ფორმით. წერილობით ფორმის უთანაბრდება ელექტრონული ფოსტის მეშვეობით გაგზავნილი შეტყობინება. მომხმარებელთან კომუნიკაციისთვის გამოიყენება ვებ-გვერდზე რეგისტრაციის დროს მითითებულიელ.ფოსტის მისამართი.

13.4. ამ პირობებთან ან მის ინტერპრეტაციასთან დაკავშირებული ნებისმიერი დავა ან უთანხმოებაგადაწყდება მხარეებს შორის მოლაპარკების გზით;

13.5. თუ მხარეები 30 (ოცდაათი) კალენდარული დღის განმავლობაში შეთანხმებას მოლაპარკებისგზით ვერ მიაღწევენ, მხარეები მიმართავენ საქართველოს სასამართლოს.

 

ჩვენ ვზრუნავთ, სხვები ამჩნევენ!
ნაკლები ხარჯი, მეტი ხარისხი!

კითხვების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით ან მოგვწერეთ ქვემოთ მოცემული ფორმის საშუალებით, მზად ვართ გიპასუხოთ.

დაგვიკავშირდით
ორშაბათი-პარასკევი - 10:00 - 19:00 +995 557 14 87 87 sales@malibo.ge & info@malibo.ge ქ. თბილისი, ბ. ერისთავი-ჯორჯაძის #2ა
© 2024 Malibo. ყველა უფლება დაცულია საიტის შექმნა ვებდორსი